صندل روفرشي پاپيوني LV كد ۲۰۰۱۰

فروشگاه اينترنتي كفش و كتاني جوان مد

صندل روفرشي پاپيوني LV كد ۲۰۰۱۰

۳۶ بازديد

صندل روفرشي پاپيوني LV كد ۲۰۰۱۰ از جديد ترين صندل هاي توليد شده طرح LV مي باشد كه به دليل پر طرفدار بودن آن ، فروشگاه كفش جوان مد صندل روفرشي پاپيوني LV كد ۲۰۰۱۰ را در چند رنگ زيبا و محبوب موجود كرده است تا با خريد آن بتوانيد در طول روز با پوشيدن آن ، سلامت پاهاي خود را حفظ كنيد.

صندل روفرشي پاپيوني LV كد 20010

بخش رويه صندل روفرشي پاپيوني LV كد ۲۰۰۱۰ از پارچه توليد شده است كه كيفيت آن بسيار بالا بوده و به مرور زمان تغيير رنگ نداده و كهنه نمي شود ، همچنين بخش پاپيوني صندل روفرشي نيز از پارچه ساخته شده است. بخش زيره صندل روفرشي پاپيوني LV كد ۲۰۰۱۰ همچنين از مواد پلاستيكي نو يا همان پي وي سي كه به پلاستيك طبيعي نيز شناخته مي شود ، ساخته و توليد شده است . اين جنس در برابر سايش بسيار مقاوم است . بخش زيره صندل روفرشي پاپيوني به دليل استفاده از پاشنه مي تواند احساس راحتي بيشتري براي پاهاي شما به دنبال داشته باشد .

از ساير ويژگي ها و خصوصيات صندل روفرشي پاپيوني LV كد ۲۰۰۱۰ مي توان به داشتن كفي نسبتا عاج دار آن اشاره كرد كه مي تواند از سر خوردن جلوگيري كند كه اين ويژگي خوب مي تواند اجازه استفاده از صندل روفرشي بر روي سراميك را بدهد . صندل هاي روفرشي علاوه بر ظاهر زيبا و شيكي كه دارند مي توانند از ساييدگي پا بر روي فرش يا موكت جلوگيري كرده و سلامت پوست كف پا را به دنبال داشته باشد ، از اين رو توصيه مي شود كه با پوشيدن صندل هاي روفرشي از زبر شدن پاشنه و كف پا ، پوسته پوسته شدن و ساير حساسيت ها به دور باشيد .

 

براي خريد كفش مي توانيد به سايت جوان مد مراجعه نموده ، همچنين در صورت مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

صندل روفرشي پاپيوني LV كد ۲۰۰۱۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.