كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸

فروشگاه اينترنتي كفش و كتاني جوان مد

كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸

۵۰ بازديد

كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸ مدل سفيد رنگ از سري كفش زنانه مخصوص پياده روي ۴ رنگ مي باشد كه علاقه مندان به كفش رنگ سفيد مي توانند اين محصول را نيز انتخاب و خريداري كنند . اين كفش شيك و زيبا مناسب براي دختران و بانوان در تمامي سنين مي باشد كه با توجه به سايزبندي متنوع محصول ، مي توانند اقدام به خريد كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸ كنند .

فروشگاه جوان مد با توجه به علاقه مندي مشتريان به كفش هاي پياده روي اين محصول را در فروشگاه موجود كرده است تا بانوان و دختران بتوانند كفشي زيبا و شيك را براي پياده روي و كارهاي روزمره خود خريداري كنند . شما مي توانيد به صورت اينترنتي كفش زنانه مخصوص پياده روي خود را با نازل ترين قيمت سفارش داده و درب منزل تحويل بگيريد . اما قبل از آن مي توانيد ادامه اين مطلب را كه نقد و بررسي جامعي در رابطه با كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸ است ، مطالعه كرده و با كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با محصول خريد خود را انجام دهيد .

  • طراحي ظاهري و آرگونومي ساخت كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸
  • دوام و كيفيت كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸
  • جنس رويه كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸
  • جنس زيره كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸
  • ويژگي هاي كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸
  • نگهداري و شستشو كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸

    طراحي ظاهري و آرگونومي ساخت كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸

    در هنگام خريد كفش بايستي به موارد مهمي همچون طراحي ظاهري و همچنين آرگونومي ساخت محصولات توجه داشته باشيد چرا كه كفش ها علاوه بر داشتن ظاهري زيبا بايستي كاملا آرگونوميك و طبي باشند تا بتوانيد از آن براي پياده روي و كارهاي روزمره استفاده كنيد . عدم طراحي مناسب مي تواند مشكلات اوليه اي همچون زخم شدن و تاول زدن پا را به دنبال داشته باشد كه در دراز مدت حتي مي تواند مشكلات جدي تري را براي مفاصل به وجود بياورد .

    كفش زنانه مخصوص پياده روي كد 10098

    كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸ داراي طراحي استاندارد بوده و توليد كننده سعي كرده است تا با استفاده از زيره تقريبا مرتفع با شيب ملايم به سمت جلو و همچنين طراحي نوك تقريبا گرد سعي كرده است تا كفش را با طراحي آرگونوميك توليد كند .كفش مخصوص پياده روي فوق با توجه به ساختار رويه اي كه دارد قابليت تنفس خوبي داشته كه سبب تهويه هواي عالي در درون كفش شده است ، از اين رو پياده روي با اين كفش حتي در روزهاي گرم تابستان نيز مي تواند سبب خنك شدن پا شده و از عرق كردن جلوگيري نمايد .

    اين كفش زيبا داراي رنگ پس زمينه كاملا سفيد بوده كه در بخش كناري آن نواري دو رنگ سفيد و قرمز با طراحي چاپي نوشته قرار گرفته است كه اين كتاني را شبيه به سري كفش هاي جديد شركت نايكي كرده است . كفش مخصوص پياده روي فوق به صورت بندي طراحي شده كه با استفاده از بند مي توانيد آن را بسته و در صورت دلخواه سفت يا شل ببنديد . داخل كفش از آستري استفاده شده است كه داخل آن را نرم كرده تا بتوانيد حتي بدون نياز به جوراب كفش را بپوشيد .

    دوام و كيفيت كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸

    دوام و كيفيت بالا يكي از مهم ترين ويژگي هايي است كه كفش ها و كتاني ها به خصوص كفش هاي پياده روي بايستي آن را دارا باشند ، زيرا تمامي وزن بدن سوار بر روي كفش ها بوده و فشار زيادي را متحمل هستند ، به خصوص در هنگام پياده روي و دويدن كه فشاري كه به كفش وارد مي شود حتي بيشتر از وزن بدن است . بنابراين دوام و استحكام يك كفش پياده روي بايستي بالا باشد تا در دراز مدت آسيبي نبيند .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

كفش زنانه مخصوص پياده روي كد ۱۰۰۹۸

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.