آموزش پاك كردن لكه رنگ از روي كفش

فروشگاه اينترنتي كفش و كتاني جوان مد

آموزش پاك كردن لكه رنگ از روي كفش

۵۳ بازديد

شايد يكي از اتفاق هاي ناگواري كه با آن مواجه شويد ريختن چند قطره رنگ بر روي كفش مي باشد . لكه هاي رنگ يكي از سخت ترين لكه هايي است كه پاك كردن آن كمي ساخت تر از ساير لكه هاي ايجاد شده بر روي كفش مي باشد . شايد فكر كنيد كه پاك كردن لكه رنگ از روي كفش محال است و ديگر نمي شود اين لكه ها را پاك كرد ، اما ما در اين بخش قصد داريم تا با راهكار هاي مفيد و موثري شما را براي پاك كردن لكه رنگ از روي كفش راهنمايي كنيم .

لكه هاي رنگي ممكن است متفاوت باشد ، به عنوان مثال لكه ها ممكن است پلاستيكي و يا روغني باشد كه به مراتب رنگ هاي روغني سخت تر از ديگر رنگ ها پاك خواهد شد . به عنوان مثال رنگ هاي گواش بسيار راحت از رنگ هايي است كه روغني بوده و اغلب از آن براي نقاشي ساختمان و … استفاده مي شود .

نكته : از نكات مهمي كه در پاك كردن لكه رنگ از روي كفش مطرح است ، زمان ريختن رنگ تا زمان پاك كردن لكه رنگ از روي كفش مي باشد كه هر چه اين زمان بيشتر باشد ، لكه سخت تر پاك خواهد شد .

نكته : با توجه به اينكه لكه ها ممكن است خشك يا خيس باشد ، روش هاي متفاوتي براي پاك كردن آن ها وجود دارد كه حتما بايستي به درستي اقدام كنيد . در هر بخش به صورت مجزا روش پاك كردن لكه رنگ از روي كفش به صورت كامل توضيح داده شده است .

پاك كردن لكه رنگ نقاشي از روي كفش

مطعنا اگر نقاش هستيد و از انواع رنگ هاي گواش و رنگ هاي روغني استفاده مي كنيد ، اين امكان براي شما وجود خواهد داشت كه لباس ها و كفش شما رنگي شود . به همين دليل توصيه اصلي اين است كه براي نقاشي حتما از كفش ها و لباس هاي جدا و مخصوص كار استفاده كنيد . اما ممكن است در برخي مواقع اين رنگ ها بر روي كفشي كه مخصوص كار نيست بريزد ، بنابراين نياز است تا با راهكار هايي به خوبي لكه رنگ ايجاد شده بر روي كفش را پاك كنيد

آموزش پاك كردن لكه رنگ از روي كفش

پاك كردن لكه رنگ گواش از روي كفش

پاك كردن لكه رنگ گواش ساده تر از پاك كردن هر نوع رنگ ديگري است ، زيرا اين رنگ چندان روغني نبوده و بهتر پاك مي شود . براي پاك كردن لكه رنگ همانطور كه گفته شد ، عكس العمل بسيار مهم است و چه بسا توصيه مي شود كه براي اينكار سريع تر اقدام كنيد تا به راحتي بتوانيد لكه ايجاد شده را پاك كنيد . براي پاك كردن لكه رنگ گواش از روي كفش بهتر است كه كفش را با محلولي از مواد شوينده و آب ولرم بشوييد تا لكه هاي رنگ از بين برود . شايد ممكن باشد براي بهتر پاك شدن لكه از فرچه استفاده كنيد .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

آموزش پاك كردن لكه رنگ از روي كفش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.