خريد كتاني مردانه

فروشگاه اينترنتي كفش و كتاني جوان مد

خريد كتاني مردانه

۴۵ بازديد

نكاتي در رابطه با خريد كتاني مردانه : كتاني ها به دليل طراحي ورزشي و آرگونوميكي كه دارند به يكي از بهترين كفش هاي بازار تبديل شده اند ، تنوع بسيار بالاي كتاني موجب شده تا آن ها را در انواع مجالس و محيط ها مانند باشگاه ورزشي ، پياده روي ، ميهماني و … استفاده كرد . انتخاب و خريد كتاني مردانه آنطور كه به نظر مي رسد ساده نيست ، زيرا با انتخاب كتاني خوب مي توانيد سلامت پا و داشتن تن سالم را براي خود به ارمغان بياورد ، و اما در صورت انتخاب كتاني غير استاندارد مطمعنا در دراز مدت دچار آسيب هاي مفصلي ، كمر و … خواهيد شد .

فاكتور هاي خريد كتاني مردانه مي تواند بر اساس نوع استفاده فرد از كتاني ، تيپ ، فرم پا موثر باشد كه قبل از خريد بايد به آن ها توجه داشته باشيد . به عنوان مثال كسي كه قصد دارد كتاني را براي ورزش انتخاب كند ، بايد كتاني سبك تر و با انعطاف بسيار بالا با كفي مقاوم در برابر سايش انتخاب كند تا به مراتب ورزشي را با بازدهي بيشتر انجام دهد .

تاثير كفش و كتاني بر روي بدن ممكن است دراز مدت باشد ، اما به طور حتم تاثير خود را نشان خواهد داد ، پس بهتر است با انتخاب كتاني بهتر ، تاثير مثبتي را در ادامه داشته باشيد . فروشگاه اينترنتي جوان مد قصد دارد تا در قالب يك مطلب ، با بررسي انواع كتاني هاي موجود در بازار ، با توجه به ويژگي ها و خصوصيات آن ها  راهنماي شما در خريد كتاني باشد ، پس اگر قصد انتخاب و خريد كتاني مردانه ايده آل هستيد ، در ادامه همراه ما باشيد .

خريد كتاني مردانه

فرم پا در انتخاب و خريد كتاني مردانه

يكي از نكاتي كه بايد در خريد كتاني دقت داشته باشيد اين است كه فرم پاي خود را در نظر گرفته و بر اساس آن ، كتاني مناسب را خريداري كنيد :

  • حالت مچ پا

با توجه به تفاوت آناتومي پا ، ممكن است سايز و نوع مچ پا در افراد متفاوت باشد ، از اين رو بايد ، اين نكته را در نظر داشته باشيد . با توجه به نوع مچ پا ، در مرحله اول شما مي توانيد با كمك كتاني هاي قبلي خود و فرم آن ، كتاني كه هميشه با آن راحت بوديد را در انتخاب كتاني جديد دخيل كنيد . اگر مچ پاي شما بزرگ است ، شايد كتاني هاي ساق دار يا نيم بوت گزينه خوبي براي شما نباشد .

افراد با توجه به حالت مچ پاي خود ممكن است فشار پا در قسمتي از پا بيشتر از ساير قسمت ها باشد ، اين امر ممكن است در دراز مدت باعث خوردگي بيشتر يك قسمت از كفي كفش باشد ، از اين رو در انتخاب كتاني خود به ساق كتاني و همچنين به آرگونومي كف كتاني دقت داشته باشيد .

 

جهت خواندن ادامه مطلب مي توانيد به لينك زير مراجعه نماييد:

خريد كتاني مردانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.