كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶

فروشگاه اينترنتي كفش و كتاني جوان مد

كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶

۵۵ بازديد

كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶ ، كفشي بسيار زيبا و دوست داشتني است كه با طراحي بسيار شيك و زيباي خود مي تواند براي هر رده سني قابل استفاده باشد . اين كفش دخترانه و زنانه بسيار زيبا در سايزبندي هاي مختلف و در ۴ رنگبندي روشن و تيره طراحي شده است كه مي توانيد با سليقه خود آن را خريداري كنيد . اين كفش دوست داشتني و زيبا علاوه بر ظاهر شيك و همه پسند خود ، داراي طراحي بسيار خوبي مي باشد كه سبب شده تا مدل فوق براي پياده روي و كارهاي روزمره بسيار استاندارد و ايده آل باشد .

بنابراين شما مي توانيد با خريد كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶ كفشي زيبا و مناسب براي كارهاي روزمره خود به ويژه پياده روي داشته باشيد و كيفيت ورزش را افزايش دهيد . با توجه به محبوبيت اين مدل در ادامه مطلب سعي داريم تا با نقد و بررسي محصول شما را با ويژگي هاي ساختاري آن ، جنس محصول و … آشنا كنيم . پس براي كسب اطلاعات بيشتر در ادامه مطلب همراه ما باشيد .

  • كفش پياده روي چه ويژگي هايي دارد ؟
  • ساخت ، توليد و طراحي كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶
  • جنس رويه كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶
  • جنس زيره كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶
  • شستشو و نگهداري كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶
  • آيا كفش پياده روي با كفش دويدن متفاوت است ؟

كفش مخصوص پياده روي زنانه كد 10066

كفش پياده روي چه ويژگي هايي دارد ؟

بهتر است كه قبل از اقدام براي خريد كفش پياده روي خود ، ويژگي هاي يك كفش پياده روي را بشناسيد تا بتوانيد در هنگام خريد ، بهترين و مناسب ترين مورد را انتخاب كنيد . يك كفش پياده روي خوب كفشي است كه انعطاف پذيري بالايي را در بخش رويه و زيره داشته باشد ، تا پاها در هنگام قدم زدن تحت فشار قرار نگيرند . ارتجاعي بودن زيره كفش هاي پياده روي مي تواند از وارد شدن فشار زياد در هنگام برخورد كفش با زمين ، مي تواند از شدت ضربه كاسته و از وارد شدن فشار به پاها جلوگيري كند .

جنس رويه و زيره موثر ترين عامل در انعطاف پذيري كفش مي باشد كه بايستي در خريد به اين دو فاكتور مهم توجه داشته باشيد . و اما يك كفش پياده روي ايده آل كفشي خواهد بود كه از وزن سبكي برخوردار باشد تا پاها زود خسته نشوند و فشاري بر روي كمر اعمال نشود . طراحي و نحوه توليد محصول نيز بسيار مهم است زيرا پاها بايستي در كفش آزاد باشند و انگشتان به راحتي تكان بخورند . همچنين نوع شيب زيره ، پهنا و ارتفاع آن نيز بسيار اهميت دارد .

ساخت ، توليد و طراحي كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶

با توجه به توضيحاتي كه در رابطه با ويژگي هاي يك كفش مخصوص پياده روي گفته شد ، مي رسيم به كفش مخصوص پياده روي زنانه تا ببينيم نوع ساخت ، توليد و طراحي آن چگونه بوده و آيا مناسب براي پياده روي و كار هاي روزمره مي باشد ؟ فروشگاه جوان مد با توجه به خصوصيات اين كفش پياده روي كه داراي اغلب ويژگي هاي يك كفش پياده روي مي باشد ، آن را در اين دسته قرار داده است تا بانواني كه به دنبال يك كفش راحتي و بسيار خوب براي پياده روي هستند بتوانند اين محصول را پس از پسنديدن خريداري كنند .

اين كفش در ۴ رنگ مختلف توليد شده است كه مدل فوق رنگ نقره اي اين كفش است اما شما مي توانيد آن را در رنگ هاي سفيد ، مشكي و طوسي نيز انتخاب و خريداري كنيد . همانطور كه در تصوير مشاهده مي كنيد اين كفش داراي زيره اي مرتفع بوده و رويه آن نيز به صورت براق و اكليلي طراحي شده است كه استفاده از هولوگرام هاي رنگي در كناره ها سبب شده تا اين كفش بسيار شيك و زيبا باشد . رنگ و طرح آن كاملا مناسب براي تمامي سنين به خصوص بانوان جوان مي باشد كه مي توانند حتي آن را با انواع تيپ ها ست و هماهنگ كنند .

اين كفش علاوه بر زيبايي و طراحي بسيار عالي و آرگونوميك خود ، دوام و استحكام خوبي نيز داشته كه به واسطه پرسينگ عالي و دوخت خوب ، اين دوام را كسب كرده است . كفش فوق در هر چهار رنگ نيز به صورت بندي بسته مي شود و داراي كفي طبي و ضخيم است .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

كفش مخصوص پياده روي زنانه كد ۱۰۰۶۶

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.