كتاني دخترانه شيك كد ۱۰۰۰۲

فروشگاه اينترنتي كفش و كتاني جوان مد

كتاني دخترانه شيك كد ۱۰۰۰۲

۵۳ بازديد

كتاني دخترانه شيك كد ۱۰۰۰۲ يكي ديگر از كتوني هاي توليدي توسط برند مطرح پوما مي باشد كه در رنگبندي زيبا و جذاب سبز و مشكي وارد بازار شده است و به خوبي مورد توجه بسياري از خانوم هاي شيك پوش قرار گرفته است . اين كتاني زنانه در همان ابتداي ورود به بازار مورد استقبال بسياري از خانوم ها چه در داخل كشور و چه در خارج كشور قرار گرفته است و جاي خود را به خوبي در ميان هواداران اين برند مطرح و محبوب توليد كتاني زنانه و كتاني مردانه باز كرده است . كتوني زنانه پوما فنتي سبز داراي ظاهري زيبا و جوان پسند مي باشد كه مي توان از آن در مكان هاي مختلف نظير مهماني هاي شبانه و يا مجالس استفاده كرد و به خوبي توجه سايرين را به خود جلب مي كند .

اين كتاني در ابتداي ورود به بازار به شدت مورد استقبال دختر خانوم ها قرار گرفت و به سرعت بر محبوبيت اين برند مطرح افزوده شد . برند مطرح پوما كه توليد كننده ي اين كتوني زيبا مي باشد در سال ۱۹۲۴ در كشور آلمان فعاليت خود را آغاز كرد و اكنون در بيش از ۸۰ كشور دنيا با استفاده از نمايندگي هاي فعال خود نسبت به توزيع محصولات خود اقدام كرده است و بيش از ۳۰۰۰ كارمند در سراير دنيا دارد .

ويژگي هاي رويه كتاني دخترانه شيك پوما فنتي سبز :

جنس رويه كتوني زنانه پوما فنتي سبز از فوق زيبا و با كيفيت مي باشد كه از جنس هاي رايج استفاده شده در كتوني هاي زنانه مي باشد و دليل اين استفاده ي متداول جلوه بخشيدن به ظاهر كتوني و همچنين كيفيت و مقاومت بالاي آن در برابر شرايط مختلف آب و هوايي مي باشد . كتوني زنانه پوما فنتي سبز داراي رويه اي سبز مي باشد كه همراه با كفي سفيد خود تلفيقي زيبا و جذاب را پديد آورده است و به پاهاي شما جلوه ي خاصي مي دهد . بر روي زبانه ي اين كتوني زنانه لوگوي برند پوما به رنگ سفيد وجود دارد كه ظاهري زيبا را به اين محصول داده است . رويه اين كتاني داراي دوخت هايي منظم مي باشد كه علاوه بر بالا بردن كيفيت و مقاومت رويه آن بر زيبايي اين محصول افزوده است و جلوه اي زيبا به اين كتوني بخشيده است .

در قسمت جلويي اين كتوني زيباي زنانه رباني از برترين جنس الياف پارچه وجود دارد كه كمي پررنگ تر از رويه مي باشد و به صورت پاپيون قسمت جلويي كفش را تزيين كرده است كه بسيار مورد توجه خانوم هاي شيك پوش قرار گرفته است . كمپاني پوما با تلاش هاي فراوان و استفاده از تكنولوژي هاي روز توليد محصولات ورزشي وزن هر لنگه از اين كتوني را به حدود ۲۰۰ گرم رسانده است كه نشان از سبك بودن اين محصول دارد و به هنگام استفاده در طولاني مدت موجب خستگي شما نمي شود از همين رو مي تواند گزينه ي بسيار مناسبي براي استفاده ي روزمره ي شما عزيزان به حساب بيايد .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

كتاني دخترانه شيك كد ۱۰۰۰۲

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.